2021/05/05
2021/05/04
2021/05/03
Phu!
En snygg klippning och ett par nya solglasögon blev det idag. Min kompis hade inte besökt stan på många år så det blev ett kärt återseende. Vi åt lunch på MAX hamburgerrestaurang.
Måndag 3 maj
Nu grönskar det i naturen och det blommar överallt. Idag ska jag åka ner till stan och träffa en kompis som jag inte har sett på många år. Han ska shoppa loss lite i vårt stora köpcentrum. Det blir nog något till mig själv också. Ha det gott!
2021/05/02
2021/05/01
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





