2013/12/08
2013/12/07
A little...
goodnight I would like to say
evening has turned into night
when you beside me lay
everything feels just right
2013/12/06
Efter stormen...
Vi har haft en rejäl storm här igår kväll och natt. Strömmen var på väg att gå flera gånger. TV, telefon och dator slogs ut. En del träd föll över bilar, kollisioner och avåkningar. Man känner sig liten när vädrets makter med full kraft slår till. Nu börjar vinden avta, det är vitt på marken och runt nollan.
2013/12/05
Decembernatt
Jag upp mot stjärnorna ser
denna kalla decembernatt
himlens alla ljus mot mig ler
blinkar och ger mig ett skratt
snöflingor faller i mitt hår
gör hela världen tyst och ljus
låt oss hoppas att en vit jul vi får
och frid i varje hem och hus
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





.gif)