2022/10/31

Halva..

köpcentrumet var inklätt i glitter idag. Fick tag på multivitamintabletter och en jättefin dagkräm som ger ett "glow" Det var soligt och fint på stan. Ta vara på solen denna mörka årstid!

Happy Monday

31 oktober. Det är mörkt nu men det blir ljusare igen!