2022/11/01
2022/10/31
Halva..
köpcentrumet var inklätt i glitter idag. Fick tag på multivitamintabletter och en jättefin
dagkräm som ger ett "glow" Det var soligt och fint på stan. Ta vara på solen denna mörka årstid!
2022/10/30
2022/10/29
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







